Everything About Japan

AcasaPortalGalerieCalendarFAQCautareInregistrareMembriGrupuriConectare

Distribuiti | 

よろしくお願いいたします Yoroshiku onegai itashimasu

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
Toph BeiFong
Ninja
Ninja

Numarul mesajelor : 51
Varsta : 29
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: よろしくお願いいたします Yoroshiku onegai itashimasu   Dum Ian 09, 2011 9:35 am

Numele meu este Alexandra, insa prefer sa imi spuneti Toph. Am 23 de ani, sunt din Bucuresti, studenta la Hyperion la Litere si Limbi Straine, Japoneza-Franceza. Daca mai aveti intrebari nu ezitati sa ma intrebati ^_^.

Yoroshiku!
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
nanory
Daimyo
Daimyo

Numarul mesajelor : 436
Varsta : 20
Localizare : Pe Marte ...
Data de inscriere : 27/04/2010

MesajSubiect: Re: よろしくお願いいたします Yoroshiku onegai itashimasu   Dum Ian 09, 2011 9:42 am

Dozo yoroshiku onegaishimasu, Toph-chan!
Si eu ma numesc tot Alexandra :D
Si da, am niste intrebari pt tine:
-ce genuri de muzica/formatii japoneze iti plac?
-Ai privit dorame? Daca da, care?
-Cum ai descoperit forumul?
Sus In jos
Toph BeiFong
Ninja
Ninja

MesajSubiect: Re: よろしくお願いいたします Yoroshiku onegai itashimasu   Dum Ian 09, 2011 9:52 am

Nu am preferinte in materie de muzica, insa ascult cel mai mult Jpop, cum ar fi Teppei Koike, Shuhei Kita si altii ca ei si unele melodii Jrock. Cat despre formatii..... nu ma pricep la ele, normally ascult ce imi face placere sa ascult.

Daca am privit dorame? da am vizionat cateva... insa nu le mai stiu pe nume si tot asa si la acestea ceea ce imi face placere. Spre exemplu am vazut gokusen si dragon zakura si nu mi-a placut Hanakimi.

Intamplator am descoperit forumul. Eram la un prieten si avea forumul deschis. Mi-a placut designul si mai ales ca este despre Japonia si m-am inscris.
Sus In jos
nanory
Daimyo
Daimyo

Numarul mesajelor : 436
Varsta : 20
Localizare : Pe Marte ...
Data de inscriere : 27/04/2010