Everything About Japan

AcasaPortalGalerieCalendarFAQCautareInregistrareMembriGrupuriConectare

Distribuiti | 

Oyasumi Romania, Ohayou Japan ;)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
Molkisha
Moderator
Moderator

Numarul mesajelor : 88
Varsta : 28
Localizare : Constanta
Data de inscriere : 23/11/2008

MesajSubiect: Oyasumi Romania, Ohayou Japan ;)   Dum Noi 23, 2008 11:24 am

Desi sunt mult prea multe persoane pe acest forum ca sa fiu tinuta minte, vin si eu de zor sa ma prezint. In cazul in care va fi nevoie vreodata de info. Asa ca nu e nevoie sa fie citit! ;)

Ma numesc Bianca, aka Bibi What a Face . Toti ma stiu insa de Molkisha. Am 20 de ani. Sunt studenta anul 2 la psihologie in Constanta.
De un an de zile practic ju jutsu.
De doi ani de zile studiez limba japoneza, individual.
Am facut 2 ani de design vestimentar si m'am specializat pe men's wear. Am obiceiul sa desenez barbati extrem de efeminati, in stil usor anime, cu haine destul de "visual kei", influente gotice si traditional japoneze :)
De cand ma stiu ma uit la anime-uri:

Top 10:
1. Final Fantasy VII Advent Children (chiar daca nu e tocmai anime)
2. Death Note
3. Code Geass ~ Lelouch of the rebellion
4. Saiunkoku Monogatari
5. Nana
6. Samurai Champloo
7. Bleach
8. Devil Mat Cry
9. Blood+
10. Seirei no Moribito

Mai nou insa ma uit la j-drama:

Top 10:
1. Nodame Cantabile (sugoi)
2. Gokusen 1
3. Nobuto wo Produce
4. Zettai Kareshi
5. One Litre of Tears
6. Hanazari no Kimitachi e
7. Suppli
8. Bambino
9. Hana Yori Dango
10. Three Peace